Politică de retur

Pentru noi este foarte important tu să fii mulțumit, prin urmare dacă îți dorești altceva sau pur și simplu nu ești complet mulțumit de achiziție, ne poți returna produsele foarte ușor.

Poți returna produsele achiziționate în termen de 100 de zile de la primirea coletului

Ne poți trimite înapoi achiziția cu condiția ca produsele să nu prezinte semne de uzură sau consum, modificări, zgârieturi sau loviri.
Odată ajunse la noi, va fi verificată starea produselor returnate, urmând a ți se returna banii în termen de 14 zile în contul bancar indicat de tine. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de către consumator. Excepție în cazurile de neconcordanță între produsele livrate și comandă, unde cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lila Rossa.

Nu se pot returna:

• produsele care nu mai pot fi reutilizate din motive de igienă sau protecție a sănătății (de exemplu: produsele de îngrijire, de machiaj, oja, care au fost desigilate etc).

• produsele care au fost personalizate

• produsele care prezintă semne de uzură sau consum, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau șocuri.

PAȘI PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR:

1. Completează formularul de retur din contul tău, de la secțiunea „Retur”. Nu uita să introduci cu grijă detaliile contului bancar în care îți vor fi returnați banii.

2. Vei primi un email de confirmare a solicitării de retur, urmând să te contacteze telefonic un reprezentant Lila Rossa împreună cu care vei decide dacă optezi pentru înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.

3. Ultimul pas este să chemi curierul și să predai pachetul curierului.

ATENȚIE!
• Nu se acceptă coletele trimise prin poștă.
• Împachetează cu grijă produsele pentru a evita deteriorarea acestora în timpul transportului.

Atât de simplu este!

Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la adresa de email comenzi@lila-rossa.ro sau la telefon 031 640 2323 de Luni-Vineri 9.00 – 17.00.

Termeni și condiții pentru retur și garanție

1. Dreptul de retragere din contract

1.1 Conform art. 9 din OUG 34/2014, Cumpărătorul, dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului fără a invoca un motiv. Noi prelungim acest drept pana la 100 de zile.

1.2 Cumpărătorul trebuie să informeze expres Lila Rossa Engros SRL (în continuare “Lila Rossa”) despre decizia de returnare telefonic la nr. 031 640 2323/ email comenzi@lila-rossa.ro. Produsele se pot expedia înainte de expirarea termenului de retur.
1.3 Produsele se vor expedia pe cheltuiala proprie a Cumpărătorului la adresa Str. 3, Afumați, Lila Rossa Depozit Central.

1.4 În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de denunțare, produsul trebuie să fie în stare de revânzare, însoțit de accesoriile, manualele de utilizare și să nu aibe urme de uzură sau consum, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau șocuri.

1.5 Rambursarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului de retur și a declarației de retragere din contract, prin cont bancar. Lila Rossa poate amâna rambursarea plății primite de la Cumpărător până la data recepționării produselor returnate sau până la prezentarea de către Cumpărător a dovezii de returnare, luându-se în considerare data cea mai apropiată, în conformitate cu art. 13 alin. (4) din OUG 34/2014.

1.6 Conform art. 20 din OUG 34/2014, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță intră în posesia fizică a produselor. Riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost încredințat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către vânzător, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

2. Produse care sunt acceptate la retur în anumite condiții

2.1 Pentru produsele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului, returnarea produsului către client sau de a reține o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea sumei menționate anterior se va face în cel mult 14 zile de la primirea coletului, sub forma de virament bancar.

3. Produse care nu sunt acceptate la retur

3.1 Conform art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere de către cumpărător, următoarele categorii de produse:

- produsele al căror preţ depind de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

- produsele de igiena / machiaj ce au fost desigilate/folosite.

- produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

3.2 Cumpărătorul nu va putea să returneze un produs și să solicite restituirea contravalorii acestuia în cazul în care produsul:

- este un produs din gama de îngrijire personală, care este livrat sigilat și pe care Cumpărătorul l-a deschis și l-a folosit. Gamele de produse exceptate de la retur din motive igienă dacă sunt desigilate sau folosite sunt: aparate de tuns, aparate de bărbierit, aparate de îngrijire corporală, aparate de îndepărtare a părului (epilatoare IPL), aparate de îngrijire a părului (plăci de par, ondulatoare, bigudiuri, perii de păr), aparate de îngrijire a pielii (aparate de curățare facială, aparate de masaj facial, perii electrice pentru curățarea feței, aspirator facial), periuțe de dinți electrice, produsele de îngrijire și machiaj;

- nu pot fi returnate produsele deteriorate sau cu defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele defecte care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.

4. Garanția produselor achiziționate de consumatori

4.1 Lila Rossa garantează produsele conform legislației aplicabile, produsele beneficiind de garanția legală de conformitate în condițiile prevăzute de OUG 140/2021. Lila Rossa prelungeste Garantia produselor sale pana la 5 ani!

4.2 În caz de neconformitate, Cumpărătorul poate opta între reparație și înlocuirea produsului. Dacă repararea produsului nu este posibilă, atunci produsul va fi înlocuit cu un produs identic. În situația în care înlocuirea cu un produs identic este imposibilă sau nu este conform legii, Cumpărătorul poate opta pentru reducerea corespunzătoare a prețului, restituirea sumei plătite sau înlocuirea cu un alt produs.

4.3. Repararea, înlocuirea sau reducerea corespunzătoare a prețului, vor fi făcute într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către Cumpărător cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Termenul poate fi modificat de comun acord, când din motive întemeiate pentru repararea sau înlocuirea produsului sunt necesare mai mult de 15 zile calendaristice.

Prezenta informare reprezintă obligațiile Comerciantului și cele ale Consumatorului în ceea ce privește politica de returnare a produselor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.